måndag 7 december 2015

Inlämningen den 6 september

Förlåt att jag ej uppdaterat bloggen från den förra inlämningen som var för flera månader sedan, den 6 september. Jag hade glömt hur jag loggar in och sen har tiden rusat förbi. Vi fick in massor med underbara plagg som vi kunde lämna till Barn 4, NUS. De är oerhört tacksamma för alla fina kläder!

Jag är inte helt hundra på att jag kommer få med alla bilder nu och jag ber väldigt mycket om ursäkt redan på förhand. Det kommer garanterat bli tokigt men jag lägger upp de bilder jag hittar och hoppas på att ni är okej med att det blir så här denna gång. Jag hoppas att ni som syr vet att allt kommer till användning och att ni känner att det ni gör är oerhört uppskattat.


Johanna Granberg

Johanna Granberg
Johanna Granberg

Josefin Kristmansson Lindmark i samarbete med Johanna Granberg
Sydda av Rebecca Kohlman, knappade av Josefin Kristmansson Lindmark
Joahnna Granberg



Josefin Kristmansson Lindmark

Ninnii Söderberg
Ninnii Söderberg

Lisa Oscarsson
Änglapaket sydda av Helen Bälter
Emma Lundgren
Sytt av Cathrine Mårdner. tyg skänkt av Erika Sandén

Här är högen med alla olika set jag lämnade in. 
Tusen tack alla underbara sömmerskor som brinner för detta! Just i detta nu sitter jag med nästa inlämning som är på gång till nästa vecka. Jag ska göra mitt bästa för att försöka blogga lite tidigare denna gång.

Ha det gott! 

/Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar