torsdag 10 december 2015

Inför inlämning den 16/12

Jag tänkte lägga in lite bilder från det jag fått in än så länge inför inlämningen till Barn 4 på onsdag. Jag passar på nu när jag har lite tid för jag vill inte vara lika sen som förra gången. Jag hoppas alla ni som är engagerade förstår hur enormt uppskattat det är!

Jag lägger upp en bildkavalkad! Jag är så glad över att få vara delaktig i detta!



Gunilla Jonsson

Ann-Sofie
Gunilla Jonsson
Sabina Dahlgren
Susanne Jansson
Åsa Matilda

Anna Mühlenbock


Nedan kommer de kläder som ett gäng med tjejer sytt på ett Sylan de hade här i Umeå. Ingen nämnd ingen glömd! 

 













Ni vet vilka stjärnor ni är och jag är otrolig glad över att ni är så engagerade och ställer upp för de allra minsta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar