onsdag 19 oktober 2016

Inlämning imorgon 20/10

Imorgon smäller det och jag lämnar in ett bra gäng med kläder till Barn 4! Tusen tack för ert engagemang i de små kämparna.

Jag var med en stund på ett sylan här i Umeå i lördags då jag packade ihop kläderna jag fått ihop då. Det var roligt att få träffa några av tjejerna som syr till prematurerna. 

Nu kommer resten av bilderna:

Ann Åström

Ida Nyberg

Annica Eriksson
Jessica Ekroth
Jessica Ekroth


Alla dessa kläder som ni sett bilder på i detta blogginlägg och det förra plus en del byxor och mössor jag fått tidigare men sparat (plus en hel påse med kläder från Johanna Granberg där fotona är borta då min mobil lever ett eget liv just nu) är packade och ska lämnas in på barn 4 imorgon. 

Högen som ska lämnas in

De efterlyste lite extra av kläder i storlek 36/38 och jag kan med glädje berätta att det kommer att lämnas in 32 stycken paket med kläder i de storlekarna. Sedan är det 10 änglapaket, och 39 till paket i de andra storlekarna som hänger med imorgon. Snyggt jobbat ni underbara sömmerskor för jobbet ni gör för de små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar