torsdag 13 oktober 2016

Inför inlämningen i Oktober

Jag är inte världsbäst på att uppdatera bloggen. Jag försöker tappert göra det inför varje inlämning men där emellan blir det ganska långa hopp. Ber om ursäkt för detta. Livet kommer emellan. Kan inte lova att jag blir bättre men jag ska i alla fall försöka.

Nu kommer som vanligt en bildbomb med ett gäng av de kläder jag fått in. Det är helt underbart att få öppna alla brev/paket med dessa underbara kläder. På lördag ska jag och ett gäng tjejer här från Umeå packa inför inlämning på torsdag den 20/10. 




Susanne Jansson
Carina Lundgren
Emelie Eriksson
Emelie Eriksson
Emma Norberg
Tuya Olofsson
Tuya Olofsson
Josefine Kristmansson Lindmark
Josefine Kristmansson Lindmark
Ninnii Söderberg
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Esther Strömmare
Lindha Johansson
Therese Hetta
Sen har Therese Hetta även sytt 26 mössor och 6 par vantar men den bilden är spårlöst borta och allt är i tvättmaskinen med massor med andra kläder. Förlåt för det Therese. Jag hoppas du har överseende med det. Jag fotade dem men måste ha klantat mig för hittar inte igen bilden. 

Sen har jag en påse med kläder som Johanna Granberg har sytt men de har jag redan packat ihop och hoppas du har överseende med det. Ska försöka komma ihåg att fota imorgon när jag packar upp inför inlämning. 

Det var allt än så länge. Ni är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar